T-34-85 Rudy, Nedir ? Ne Değildir ?

Tüm tanklarla ilgili bilgiler, incelemeler, istatistikler
Kullanıcı avatarı
Mitlukerr
Mesajlar: 25
tanie żoliborz tarchomin wyprzedaż design centrum al jerozolimskie 200 aleje aleja krakowska bokserska burakowska daniłowskiego dębowe
Kayıt: 08 May 2020 02:30
WoTName: Mutluhannn
BEĞENİLEN 0

T-34-85 Rudy, Nedir ? Ne Değildir ?

Mesaj gönderen Mitlukerr » 10 Ağu 2020 13:57

:P6: :USSR: :PL:
Resim 

T-34-85 Rudy, oyunda ki ilk çok uluslu tanktır. Yani tankı hem Polonya(Rudy PL  :PL: ) hemde Sovyet(Rudy SSCB :USSR: ) tankı olarak kullanabilir, mürettebat eğitebilirsiniz.
Resim

 
Mürettebat Yapısı
5 Kişiden oluşan klasik bir mürettebat yapısına sahip olan tankı diğerlerinden ayıran özellik mürettebat üyelerinden birisinin köpek(Szarik) olması. Herhangi bir işlevi bulunmayan bu üyenin çekirdeği tarihi yapıya dayanmaktadır.(4 Tankçı ve Bir Köpek)
Mürettebat Yapılanması
Resim

KOMUTAN
Resim
 
Tankı ilk aldığınızda komutanın ilk skillini tamir seçiniz ardından yetenek seviyesi %90'a geldiği zaman sıfırlayarak altıncı hisse dönünüz. Bunun sebebi Altıncı His yeteneğinin %100 olmadan çalışmamasıdır ve biz böylece tankımızı geliştirirken Tamir skillinden yararlanacağınız. Size tavsiye ettiğim komutan skill sırası Altıncı His>Tamir>Silah Kardeşliği>Keşif>Gizlenme>Yangın Söndürme. Gerçekçi olmakta fayda var; 6. skillden sonra kasmaktan gerçekten çok zordur ama illa kasacağım diyorsanız gerisini sizin perk seçiminize bırakıyorum.

NİŞANCI
Resim


Nişancı skillerimiz sırası ile Tamir>Silah Kardeşliği>Anlık Atış>Tam İsabet>Gizlenme>Yangın Söndürme olmalıdır. Tamir ve Silah Kardeşliği zaten her tankın temel yeteneği olmak zorunda olmasından ötürü ilk sıradadır, Anlık atış'ın bizim için elzem noktası gör at atışlarımızda oldukça isabetli atışlar kaydetmemize yardımcı olacaktır(Sovyet Zurnası?) öte yandan Tam isabet yeteneği tankımızda bulunan nispeten kendi tierindeki güçlü bir 85mm topa oldukça yardımcı kritik vuruşlar yapmayı(Cephanelik Patlatma, Yangın Çıkartma) sağlamaktadır.

SÜRÜCÜ
Resim


Sürücümüzün skilleri yine temelden başlamaktadır. Tamirler>Silah Kardeşliği>Konforlu Yolculuk>Arazi Sürücüsü>Gizlenme. Burada ki önemli husus 5. Skillin Önleyici Bakım olabilme ihtimalidir. Sovyet tanklarında kronik yanma sorunu zaten mevcut ancak ben bu tankı oynarken 100 maçta 1 kere yandığım için bu olaydan canım çok yanmadı( :d ? ) dolayısıyla bu skilli almadım, Gizlenme oranımı yükseltmek benim daha çok yararıma geldi.(Kaplı Optik takarak pasif spota yatmayı seviyorum)

YÜKLEYİCİ
Resim

Yükleyici skilleri sırasıyla Tamirler>Silah Kardeşliği>Güvenli Depolama>Adrenalin Hücumu>Gizlenme olmalıdır. 4. ve 5. skill yer değiştirebilir. Güvenli depolama bu tanktaki elzem skillerden biridir zira tankımız cephane hasarı alarak patlamaya oldukça müsaittir.
Oynanış Tarzı
T-34-85 Rudy (ve Türevi 34-85M, 34-85) bir savunma tankı değil baskın ve hücum tankıdır. Rakipten önce belirlediğiniz alana mevzi alarak burada rakibi karşılamalı, yakın dövüş çatışmalarına girmeli ve vuruşmaktan kaçınmamalısınız.. Eğimli zırhınız sizi kısmen kendi seviye tanklardan, genellikle düşük seviye tanklardan koruyacaktır. Geride kalarak yatmamalı bir snipe olarak tankı kullanmamalısınız; 85mm bir topla donatılsanızda Sovyet tanklarının kronik isabet sorunu olduğunu unutmayın, dağı taşı vurmayın. Top Tier çıktığınız maçlarda göğüs göğüs savaşabilirsiniz, orta-zayıf yerlerinden delemeyeceğiniz tank yoktur. Eğer karşınızda ağır zırhlı bir rakip çıkarsa(O-I, Churchill) ve bu tanklar her hangi bir yan verme, güçlü yerlerini açıkta tutarak savunma yapmaya kalkarsa direkt olarak patlayıcı merminize geçin ve rakibinizi sürekli perma-track'te tutmaya çalışın(sürekli paletini vurun, hareket etmesini engelleyin.) Patlayıcı mermimiz seviyesine göre oldukça muazzam bir hasara sahip(300 hasar - 44 delme) Bunun dışında ekleyebileceğim çok bir şey yok, gerisi sizin oyun tarzınıza kalmakta.
Önerilen Kurulum
Resim
AP Merminizi 25-30 bandına çekerek Patlayıcı Merminizin sayısını arttırabilirsiniz. 10 Adet APCR mermi kendimizden yüksek seviyeli maçlara düştüğümüzde günü kurtarmaya kesinlikle yetecektir. Donanım olarak Havalandırma(Mürettebat yeteneklerimizi güçlendirir), Top Sürgüsü(Yükleme hızımızı düşürür) takmalısınız. 3. Donanım olarak genellike Kaplı optik kullanılır ancak bu yuva oyuncunun oyun tarzına bırakılmıştır. Benim takmamın sebebi gerektiği zaman pasif spota yatarak mark kasmak. Tankımızın 2,01 saniyelik bir nişan alma süresi mevcut olduğundan Top Yöneltme Sistemi(Nişan Alma Hızımızı düşürür) takmaya maruz hissetmedim. Zaten yakın dövüşte oynanması gereken bir tank ve nişan alma hızımız bu haliyle oldukça iyi(%100 Mürettebat'ta bu saniyeye düştüğünü unutmayın!)
Ufak Tüyolar
Resim
Kendi seviyemiz ve alt seviyemizdeki tanklara karşı açık arazide yol alırken ön zırhımız eğimli olduğundan dolayı istikametimizi bozmadan hareket etmeliyiz. Burada en önemli husus düz hareket ederken sürekli A ve D tuşlarıyla tankımızda sağ ve sol yaptırarak eğimli zırhımızı güçlendirmemiz gerektiğidir. Taret Zırhımız(90mm) bizi şanslı sektirme ve delememelere maruz bırakacaktır. Bu Tankın ön plakası 45mm'dir ve oldukça zayıftır bunu kesinlike yukarıda bahsettiğim bir açı verme ve koşma şekliyle sağlamlaştırmalıyız.
Resim
Yan gösterme konusunda tankımız kendi seviyesinde bir numaradır. Eğimli zırhı sizi korur. 90 Dereceye sahip bir çıkış yaptığınızda rakibinizin sizi göreceği açı budur ve kesinlikle ne yandan ne de taretten(iç yanaklar hariç ki burayı vurması zor bir ihtimaldir RNG'ye bağlıdır.) mermi yemez. Dikkat etmeniz gereken şey tankımızın sivilcesi ( Komutan Kupolası ) olmalıdır.(Sürekli ileri geri yaparak vurulmasını zorlaştırabilirsiniz.)
ASLA YAPMAYIN!
Resim
Bu tank ve türevleri ile oynarken rakibinize karşı asla bu şekilde durmayın, gözükmeyin, açı vermeyin, yanaşmayın,bakmayın,selam verse dahi almayın! 3 Kırmızı çizgiden yiyeceğiniz her mermi ya cephaneliğinize hasar verir ya da rakibinizin topunun kalibresi yüksekse cephaneliğinizin patlamasına ve bir ekran titremesiyle karşı karşıya gelmenize neden olabilir. Garaja erken dönmeyin, oyunun tadını çıkartın.

SupremeMaster
Özel Üye
Mesajlar: 213
Kayıt: 05 Oca 2020 23:14
Konum: Ankara
WoTName: SupremeMaster
BEĞENİLEN 9 MESAJ
İletişim:

Mesaj gönderen SupremeMaster » 10 Ağu 2020 21:19

Güzel rehber elinize sağlık. Site admini boş boş oturup çay içerken yaptığınız güzel bir yatırım olmuş siteye.

Kullanıcı avatarı
Mitlukerr
Mesajlar: 25
Kayıt: 08 May 2020 02:30
WoTName: Mutluhannn
BEĞENİLEN 0

Mesaj gönderen Mitlukerr » 11 Ağu 2020 14:19

SupremeMaster yazdı:
10 Ağu 2020 21:19
Güzel rehber elinize sağlık. Site admini boş boş oturup çay içerken yaptığınız güzel bir yatırım olmuş siteye.
teşekkürler hocam.
 

Kullanıcı avatarı
l3oomerangg
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 1152
Kayıt: 17 Ara 2019 16:56
WoTName:
BEĞENİLEN 12 MESAJ

Mesaj gönderen l3oomerangg » 11 Ağu 2020 23:14

Paylaşım için teşekkürler Mitlukerr. Ufak tefek hataları olsa da güzel konu. Benim de yakın zamanda bu tarz konulara yoğunlaşmam lazım.

Genel anlamda geçici olarak bir yetenek verip, daha sonra yüzde yüz olmadan sıfırlama olayı benim önerdiğim bir yöntem değil. Diğer bir olayda "Silah Arkadaşlığı" yeteneğini komutana 3. yetenek olarak verip, diğerlerine 2. yetenek vermek bir diğer yanlış konu. Burada eğer komutanda gömülü "Altıncı His" var ise bu durum oluşabilir. Zira gömülü yetenekler mürettebat deneyiminden yemezler. Fakat eğer komutanda herhangibir gömülü yetenek yoksa, orada ki "Silah Arkadaşlığı" yeteneğini de 2. yetenekte vermek gerekir.

Bu tarz konuların devamının gelmesini temenni ederim. Hiçbir işe yaramayan SupremeMaster arkadaşımızda umarım senden biraz feyz alır :)

Kolay gelsin...

Kullanıcı avatarı
Mitlukerr
Mesajlar: 25
Kayıt: 08 May 2020 02:30
WoTName: Mutluhannn
BEĞENİLEN 0

Mesaj gönderen Mitlukerr » 12 Ağu 2020 20:12

l3oomerangg yazdı:
11 Ağu 2020 23:14
Paylaşım için teşekkürler Mitlukerr. Ufak tefek hataları olsa da güzel konu. Benim de yakın zamanda bu tarz konulara yoğunlaşmam lazım.

Genel anlamda geçici olarak bir yetenek verip, daha sonra yüzde yüz olmadan sıfırlama olayı benim önerdiğim bir yöntem değil. Diğer bir olayda "Silah Arkadaşlığı" yeteneğini komutana 3. yetenek olarak verip, diğerlerine 2. yetenek vermek bir diğer yanlış konu. Burada eğer komutanda gömülü "Altıncı His" var ise bu durum oluşabilir. Zira gömülü yetenekler mürettebat deneyiminden yemezler. Fakat eğer komutanda herhangibir gömülü yetenek yoksa, orada ki "Silah Arkadaşlığı" yeteneğini de 2. yetenekte vermek gerekir.

Bu tarz konuların devamının gelmesini temenni ederim. Hiçbir işe yaramayan SupremeMaster arkadaşımızda umarım senden biraz feyz alır :)

Kolay gelsin...
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam :D İlerde garajımı genişlettikçe bu konuların sayısını arttıracağım  :ugeek:
 

Kullanıcı avatarı
CCCommander
Mesajlar: 8
Kayıt: 25 Ara 2019 14:41
WoTName: CCCommander
BEĞENİLEN 0

Mesaj gönderen CCCommander » 13 Ağu 2020 13:06

27-28 gün önce oyuna başlamış görünüyorsun.
Bu ne hız? bu ne araştırma? Bu ne kabiliyet? Bu nasıl bir şeydir yahu???

Bizde kendimize oyuncu diyoruz

Kullanıcı avatarı
Mitlukerr
Mesajlar: 25
Kayıt: 08 May 2020 02:30
WoTName: Mutluhannn
BEĞENİLEN 0

Mesaj gönderen Mitlukerr » 14 Ağu 2020 06:31

CCCommander yazdı:
13 Ağu 2020 13:06
27-28 gün önce oyuna başlamış görünüyorsun.
Bu ne hız? bu ne araştırma? Bu ne kabiliyet? Bu nasıl bir şeydir yahu???

Bizde kendimize oyuncu diyoruz

Hocam derslerden o kadar daraldım ki saracak bu oyunu buldum. Şurada epi topu 1 ayım var ondan sonra yine gömüleceğim karanlığa. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

Cevapla