Anton Pankov ile WoT'un Geleceği Hakkında

Diğer World of Tanks Kategorilerine Uymayan Konular
Kullanıcı avatarı
l3oomerangg
Site Admin
Site Admin
Mesajlar: 1114
tanie żoliborz tarchomin wyprzedaż design centrum al jerozolimskie 200 aleje aleja krakowska bokserska burakowska daniłowskiego dębowe
Kayıt: 17 Ara 2019 16:56
WoTName:
BEĞENİLEN 5 MESAJ

Anton Pankov ile WoT'un Geleceği Hakkında

Mesaj gönderen l3oomerangg » 28 Nis 2020 23:51

Son zamanlarda sürekli olarak WG ürün ekibinden birilerinin yeni bir röportaj ortaya çıkıyor. Bunun sebebini tam olarak bilmesekte genelde WarGaming'in politikalarına baktığımızda bunun sebeplerinin başında, uygulamaya konulması düşünülen konulara gelecek tepkileri ölçmek olarak düşünebiliriz.

Son olarak WG Ürün Direktörü Anton Pankov ile yapılan bir röportaj Championat sitesinde paylaşıldı.

Image

Bu röportajın Google Translate yardımı ile çevirisini sizlerle paylaşıyoruz. Röportajın orjinal makalesine konunun en altından ulaşabilirsiniz.

  • Salgın nedeniyle çevrimiçi oyunlar değişti mi? Daha fazla oyuncu var mı? Ve daha ne kadar?

    Gerçekten çevrimiçi tutarlı bir değişiklik görüyoruz. Bu öncelikle Batı Avrupa, daha sonra Asya, Rusya, Kuzey Amerika'yı etkiledi. Önemli değişiklikler - bölgelerde% 25-30'a kadar. Oyunda belirli sayıları görebilirsiniz, çevrimiçi sayaçlarımız açık, herkese açık. Diğer dönemlerle karşılaştırıldığında, şimdi göstergeler kış aylarındaki ile aynıdır, bu da bahar sonları için tamamen alışılmadık bir durumdur.

  • Oyun çok fazla ekipmana sahip. Ancak 2020'de yeni ulusların tankları planlanıyor mu? Hangi uluslar dikkatsiz kaldı? Yoksa tüm tank ülkeleri oyunda zaten temsil ediliyor mu?

    Oyunda büyük, orta ve boyut güçlerine yakın, zaten İkinci Dünya Savaşı'ndaki tanklar sadece bir ulaşım aracı değil, bir tür lüksdü. Toplayabildiğimiz her şey - imza, ünlü ve oldukça ünlü olmayan, zaten topladık. Daha birçok gelişme var - İsveççe, Macarca, İspanyolca. Ayrı bir ulus üzerinde hiçbir yere yazılmaz. Bu nedenle, milli takımlara bakıyoruz - Pan-Asya, Avrupa. Ancak bu yıl için belirli bir plan yok. Yeni teknoloji, ancak mevcut uluslar çerçevesinde olacak.


  • Neden World of Tanks'de 12. sunucuyu başlattınız ? RU Serverından Bahsediliyor.

    Yükü taşımak için. Ayrıca, belirli test hedeflerimiz vardı. Kümedeki toplam yüke bağlı olarak periyodik olarak ekleyebiliriz.

  • Oyun 3-4 dakika içinde biten bir sürü turbo savaşı var. Neden böyle World of Tanks 1.0'dan önce bu kadar az savaş olduğunu düşünmüyor musunuz ?

    Öyle görünmüyor. Bu 1.0 ile ilgili değil. Turboslitlerin sayısındaki artış veya azalma, oyunun meta, yani daha hızlı bir tekniğin gelişiyle ilişkilidir. Ve mutlak olarak, birçoğunun olduğu söylenemez. Sadece bu tür savaşlar hatırlanıyor, geçmişte bir sanat eseri ya da başka bir şey gibi hafızada bırakılıyorlar, bu yüzden bu doğrudan yaygın bir fenomen gibi görünüyor. Aslında, günlük savaşların istatistiklerine, türbülans sayısına bakarsanız, toplu olarak böyle bir sorun yaşamadık. Bir oyuncunun gözünde, türbülanslarının her birinin bir felaket olduğunu anlıyoruz. Turboflowers ile uğraşmak zor, çünkü oyuncular tarafından taahhüt ediliyorlar, bu davranışlarının bir parçası ve bunu nasıl yapacağımızı anlayana kadar.

  • Çoğu oyuncu 8. veya en iyi 9. seviyede oynamayı tercih eder. 10'lar neden daha az popüler oyuncu oldu?

    Bu oyunun konsepti. "Onlarca" - bunlar kârsız gümüş tanklardır. Yani, onları oynamak için onlara gümüş verilmelidir. Gümüşü "çiftleştirmek" için rahat olduğu en son premium teknoloji seviyesi 8'dir. Bu nedenle, oyuncular ve bu seviyeye iner.


  • Oyunda şimdi eksik olan ne?

    Şu anda oyun yeterli. Her kitle grubu için modlarımız, her zevke uygun herhangi bir formatta eğlence var. Oyun teknik olarak kararlıdır, ancak burada durmayacağız: sürekli olarak yeni fikirlerimiz var, yeni hikayeler doğuyor, çeşitli savaş modları, yeni ekipman, vb. Son üç yılda işlevsel olarak birçok şey ekledik, bir şey eksik. Her zaman daha fazlasına sahip olmak istersiniz, ancak genel olarak oyun kendi kendine yeterlidir.

  • Neden oyunda sabit hasar vermiyorsun? Bir tankın silahının 400 hasar verdiğini söylerse, 320, 350 değil, 400 hasar her zaman uçacak ...

    Çünkü oyunun belirli bir rastgele etkisi, normalleştirme veya saçılma etkisi olması gerektiğine inanıyoruz zarar. Artı veya eksi 25, bu yüzden başlangıçta oyuna koyuldu. Son yıllarda, bunun kesinlikle doğru konum olduğuna ikna olduk. Counter-Strike'ımız yok, bu yüzden belirli bir olasılık payı var. Bu oyuna bir bükülme ekler.

  • Oyunda topçu bulunmayan sunucular olacak mı? Yoksa sadece ağır ve orta tankların oynayacağı bir sunucu mu?

    Bugüne kadar böyle bir şey için planımız yok. Belki gelecekte görünecekler. Belki bu konuda deneyler olacaktır. Ancak şu ana kadar böyle bir şey üzerinde çalışmıyoruz.

  • Oyunun 10. yıldönümü nasıl idare edecek. Oyuncular tanklara sadakatleri için ne alacaklar?

    Oyunumuz bu yıl 10 yıldır. Dünyada bu kadar saygın bir yaşla övünebilen ve aynı zamanda oyuncular arasında serin ve popüler kalan birçok oyun var mı?

    Bizim yıldönümünde biz "tankerleri" için çok hoş sürprizler yapmaya çalışacağız. Büyük ölçekli bir etkinliğe katılacaklar ve on yıllık bir tarih boyunca World of Tanks'teki en canlı ve ilginç anları hatırlayacaklar ve bunun için hoş ödüller ve hediyeler alacaklar.

    Nisan'dan Eylül'e kadar, oyunda "Decade" adlı küresel bir etkinlik düzenleyeceğiz. Buna karşılık, bir dizi oyun içi etkinlikten oluşacak - her biri oyunun tarihinin iki yıllık bir dönemini kapsayacak ve sürprizleri ve benzersiz eserleri ile doldurulacak sadece beş aşama.

    İlk aşama 22 Nisan'da başladı. Onun özelliği, efsanevi genel sohbetin bir haftalığına oyuna geri dönmesidir. Şimdi düşmana savaşta başarılar dileyebilirsiniz!

    Sonra bir çok ilginç şey olacak - "tankerlerin" tamamen yeni özellikleri ile birlikte oyun dönüşleri için bekliyor. Ve tüm bunlara elbette hediyeler eşlik edecek - sadece oyunda değil, ötesinde.

  • Oyuncular tekerlekli tanklardan şikayet ediyorlar, diyorlar, haritada uçuyorlar ve sakince oynamalarına izin vermiyorlar. Gelecekte onlara ne olacak? WoT dengesiz olduklarını düşünmüyor musunuz?

    Nerf tekerlekli tanklara gidip düzeltmeler yapacağız. Değişiklikleri Sandbox çerçevesinde veya genel test sırasında - her şey hazır olur olmaz derhal göstermeyi planlıyoruz.

  • Oyun, az sayıda insanın sürdüğü alakasız tanklara sahiptir. Oyuncular arasında popüler olmayan arabaları adlandırabilir misiniz? Ve bu neden oluyor - bugün tank bükülüyor ve yarından sonraki gün hangarda toz topluyor?

    E-sporu bilen ve prensip olarak günümüzün yetkin bilgisayar oyunlarına aşina olanlar için meta diye bir şey var: bunlar oyuncular arasında popüler olan karakterler, tanklar, yetenekler, silahlar. Doğal olarak, zamanla bu set değişir çünkü yeni silahlar görünür, yeni tanklar, dengeyi değiştirirler - sonuçta, oyuna yeni eklenen tanklar her zaman daha ilginçtir, çünkü daha az tahmin edilebilirler, güçlü ve zayıf yönleri hala iyi anlaşılmamıştır, vb. Bu yüzden her zaman az çok popüler arabalar vardı - oyunun ortaya çıktığı andan itibaren sürüyor.

  • Oyunda müttefiklerle sesli iletişim yoluyla iletişim kurma fırsatı olacak mı? Ve işlevi nasıl uygulamayı planlıyorsunuz?

    15 kişi için, öncelikle bir karışıklık olacağından, sesli iletişim açısından bir şey tanıtmayı planlamıyoruz. Kazara bir savaşa giren 15 oyuncunun birbirleriyle normal iletişim kurabildiğine inanmıyoruz. Bu nedenle böyle bir fırsat vermiyoruz.


  • Tanker Günü'nün iptal edilme olasılığı nedir?

    Bu etkinliğe hazırlanıyoruz. Ancak durum elverişsizse, o zaman çalışanları veya ziyaretçileri tehlikeye atmayacağız. Ayrıca Tanker Günü sadece istedikleri ve yaptıkları bir olay değil. İlk önce şehir yetkilileri, Minsk yönetimi ile birlikte yürütüyoruz. Onlarla sürekli temas halindeyiz. Tarihe daha yakın görülecektir. Farklı tutma biçimlerini dikkate alıyoruz.

  • Az sayıda oyuncunun anonimleştirici kullandığını söyledin. Neden böyle düşünüyorsun?

    Çok dar görüşlü, dar odaklı bir şey olduğu için - oyuncunun takma adı, oyun istatistikleri ve başarıları benzersizdir, herkes onları gizlemek istemez, bu öncelikle. İkincisi, banal bir sebep var: en iyi ayar arayüzüne sahip değiliz - belki herkes bu işlevi bulamaz. Bununla birlikte, aslında, anonimleştirici hakkında çok fazla video yayınlandı ve birçok kez bunun prensipte bulunmasının oldukça kolay olduğu söylendi. Bir istek yapıldı - yapıldı. Tanınmış tank blogcuları bu seçenek için bize çok minnettarlar.

  • Savaştaki topçu miktarını azaltma düşüncesi var mıydı? En az iki? Ve sonra oyuncular şikayet ediyorlar: tanklardan hasar almadıklarını söylüyorlar, sadece sanat sağlık alıyor.

    Bu soruyu geliştiricilerle büyük bir akış sırasında cevapladık, cevabını alıntılayacağım. Oyunda neden hala üç sanat eseri var? Bu eşleştiricinin gereksinimlerinden kaynaklanmaktadır. Oyunun, bir veya iki ile topsuz dövüşlerle buluşması için üst sınırın üç makineye eşit olması gerekir. Üst sınır, örneğin ikiye düşürülürse, oyunda sadece iki topçu makinesi ile savaşlar olacak, başka savaşlar olmayacak. Bu, çeşitliliğin azalmasına ve oyuna genel ilginin azalmasına yol açacaktır.

  • Sıralanmış savaşlarda oyuncuların terlemesi nedir?

    Bu ana yetkin moddur. Birincisi, ödüller için terleyebilirsiniz, ikincisi, ne kadar havalı olduğunuzu göstermek için ve üçüncü olarak, üst sıralarda aslında yetenekte bir denge var - yani doğrudan istatistiklere göre değil, ancak netleşiyor: insanlar en üst sıralara ulaşırsa iyi oynadıkları anlamına gelir.

  • Temel mermilerin altın olanlardan daha fazla hasar verdiği fikrinden vazgeçtiniz. Peki neden sonunda reddetti?

    Reddedmedik: Bu seçeneği test ettik, oyunun mevcut ihtiyaçlarını karşılamadığını fark ettik ve masaya koyduk. Test etmeye devam edeceğiz.

  • Tankları neden toplama ve toplama dışı olarak ayırmanız gerekiyordu?

    “Bunun nedeni tank ağaçlarını düzene koymak.” Yeni başlayanlar hala oyuna geliyor, birçoğu var. Ve oyundaki ağaçlar çok karışık, muazzam, "dallı", özellikle Sovyet ve Alman. Basitleştirilmeleri gerekiyor. Ek olarak, yukarıdaki soruda belirtildiği gibi, oyunun hiç kimsenin oynamadığı birçok alakasız tank var. Ve aynı zamanda, sönükler, çok sayıda oyuncudan satın alındılar, yani sadece alınamazlar. Bu nedenle, tüm bu eski tankları ağaçlardan kaldırmaya, toplanabilir olarak adlandırmaya, sadece pompalama için değil, sadece satın almak için herkese erişilebilir hale getirmeye karar verdik.


  • Oyuncular neden oyunda yasaklanıyor?

    Kurallarımızın ihlali için. Sportmenlik dışı davranışlar, hakaretler, yasaklanmış değişikliklerin kullanımı, toksisite, botovodstvo, timkill. Kurallarımızı görebilirsiniz, bir çok şey var.

  • Özellikle son zamanlarda oyunda olanlara, 2.0 mürettebat ve 2.0 ekipmanlarında ne olacağını net ve kısaca açıklayın.

    Kısaca başarısız, güncelleme büyük. Anlamaya çalışacağım.

    Beceri sistemini daha çeşitli ve çeşitli hale getirmek istiyoruz. Bu, her tankta farklı bir oyun stili için çeşitli beceri kümelerinin kullanılmasını ve savaş üzerindeki etkilerinin daha belirgin olmasını sağlayacaktır. Mürettebatla etkileşimi rahatsız eden karmaşık şemalardan vazgeçmeye karar verdik: buna otomobilin sahip olma düzeyi, pompalama yüzdesi ve farklı araçlardaki farklı sayıda tanker dahildir.

    Şimdi, uzmanlıkları ve becerileri ile farklı mürettebat üyeleri yerine, tek bir varlık tanka bağlanacak - mürettebat. Mürettebat pompalanan bir seviyeye sahip olacak, her seviye için 5 uzmanlığa bölünmüş 25 beceriden birine yatırım yapılabilecek beceri puanları verilecek. Bir uzmanlığa 30 puan yatırım yaptıktan sonra, özel bir güçlü yeteneğin kilidini açmak mümkün olacak - ult.

    Altıncı His, ilk seviyeden tüm mürettebatların erişebileceği temel bir beceri olacak, ancak geliştirilebilir.

    Mürettebat ulusa ve teknoloji sınıfına bağlı olacak, sınıfa bağlanma değiştirilebilir, ama ulusa bağlanma - hayır. Savaşa girmeden önce, mürettebatın eğitim gördüğü tanka veya ilgili ülke ve sınıfın premium tanka "koyulması" gerekecektir.

    Tüm benzersiz mürettebat üyeleri eğitmen olacak. Bunlar, belirli beceriler için bonus puan kazanmanızı sağlayacak özel ekip üyeleridir. Her mürettebata en fazla 4 eğitmen eklenebilir, ancak bunun için mürettebatın uygun seviyeye pompalanması gerekir.

    Mürettebatı maksimum 75. seviyeye pompalayan oyuncu, rütbesini artırabilecek, mürettebata ek bir eğitmen ekleyebilecek, mürettebatı yeni tanklarda eğitecek ve mürettebatla beceri setini değiştirmek gibi çeşitli eylemlerde indirim alacak.

    Dönüşüm sırasında tanklarda bulunan tüm mürettebat üyeleri, deneyimlerini bu makinede otomatik olarak görünecek olan mürettebata iletecektir. Eski sistemdeki beş beceri 75. seviyedeki mürettebata yaklaşık olarak eşit olacak ve 5. becerinin üzerindeki deneyim mürettebatın sırasını hemen artıracaktır. Dönüştürme sırasında tankerler uzmanlığın% 100'ü veya daha fazlası için pompalandıysa ve kışladaysa, deneyimleri bir oyuncu seçmek için ilgili ülkenin mürettebatına aktarılabilir.


    Ayrıca, oyuna yeni ekipman türleri eklemek istiyoruz. "Tankerlerin" sürekli olarak standart setler kurmak yerine, aracı kendi oyun tarzlarına göre özelleştirmelerine izin verecekler. Buna ek olarak, düşük ve orta seviye tanklardaki ekipman maliyetini azaltacağız, böylece oyuncular dalları daha rahat pompalayabilirler.

    Oyunda ortaya çıkacak yeni ekipman türleri, farklı sınıflar ve makine rolleri için yararlı olan karakteristikleri geliştirmeyi amaçlayacaktır. Tüm ekipman 4 tipe ayrılacaktır - hareketlilik, ateş gücü, hayatta kalma ve zeka. Tankın rolüne bağlı olarak, ekipmanı monte etmek için yuvalar bu tiplerden birine atanacaktır. Bir oyuncu danışma yuvasına belirli bir tür ekipman takarsa, bu ekipmanın verdiği özelliklere bir bonus kazanacaktır. Seviye 1'den 3'e kadar olan tanklar için, temel oyun mekaniğine hakim olan yeni başlayanları kolaylaştırmak için ekipman için slot sayısı azaltılacaktır.

    Dönüştürme sırasında, mevcut tüm ekipman tanklara takılı kalacak veya stokta depolanacaktır. Mevcut ekipmanın maliyeti değişmeyecek, ancak bazı ekipman türlerinin özelliklerini geliştireceğiz.

  • Neden düşük seviyeli makineleri değiştiriyorsunuz? Haberleri olumsuz alan oyunculara ne söyleyebilirsiniz? Bu şekilde eğlenceli tankları öldürmeye karar verdiğinize inanıyorlar.

    Bize oyunun tüm varlığı boyunca söylendi. Performans seviyesini yükseltmek veya düşürmek dengenin bir parçasıdır. Farklı yıllarda, düşük seviyelerde fan arabaları, Hotchkiss veya Hellcat'ten başlayıp FV304 ve SU-26 ve diğerleri ile biten birbirlerinin yerini aldı. Bu arabalar her zaman öyleydi, var ve olacak. Bu özel bir şey değil.


  • Sizce projeniz ne kadar yaşayacak? Dedikleri gibi, hiçbir şey sonsuza kadar sürmez. Ancak bu durumda, tanklar batmaz bir oyun gibi görünüyor.

    “Tanklar” gerçekten çok güçlü bir oyun, olağanüstü, bütün bir proje türüdür. Sonsuza dek mutlu yaşayacaklar. Aktif aşamada yaklaşık 10 yıl ve daha da ileri. İnsanlar onları oynadıkları sürece yaşayacaklar.

  • Koronavirüs çalışmanızı nasıl etkiledi? Minsk ofisiniz boş mu?

    Gelişimin hızı hakkında konuşursak, koronavirüs onu hiçbir şekilde etkilemedi. Uzaktan yapılabilecek işler, uzaktan yapıyoruz. Aynı zamanda, daha önce çözdüğümüz aynı iş hacmini çözmeyi başarıyoruz.

    Oyun geliştiricileri olarak temel görevimiz sunucuların istikrarlı çalışmasını sağlamak ve oyuncularımıza kaliteli hizmet sunmaktır. Bunu yapmak için, kullanıcılarımızın günün veya haftanın herhangi bir saatinde memnun olmalarını sağlamak için tüm kaynaklarımızı etkinleştirdik. Sunucuların kapasitesini ve ağların istikrarını yakından izliyoruz.




Forumu kurdum. Alt yapı işi bende. Siz istersiniz ben yapmaya çalışırım.

Eee üst yapısı da size kalmış. İster takılın, doldurun. İsterseniz hep hazır bekleyin.

Belki bir gün onu da bulamazsınız...



Kullanıcı avatarı
Influenza A
Mesajlar: 60
Kayıt: 15 Nis 2020 01:17
Konum: İstanbul
WoTName: BenMustafa024
BEĞENİLEN 0
İletişim:

Mesaj gönderen Influenza A » 29 Nis 2020 00:12

Bence tekerlekli tanklara nerf gelmesi herkesin yararına olacaktır. Çünkü etrafında 70 ve ya 100 km/h ile dönen bir tankı vurmak gerçekten zor ve o tankı durdurmak gerçekten çok zor. Ancak o hızlı tank hızlı reload süresi ile kocaman tankları bile alt edebiliyor. Bence bu çok sinir bozucu. Ayrıca bu tanklarla oynayan oyuncular da diğer paletli hafif tanklara nazaran daha hızlı oldukları, bu nedenle de daha fazla spot puanı kazandıkları için bir adaletsizlik ortamı baş gösteriyor. Kesinlikle nerf yemesi gerekiyor. Bence nerf gelmesi gereken özellikleri ise Maksimum hızları, tekerleklerin dönüş açıları ve toplarının isabetlilik oranları olmalıdır.

Cevapla